lördag 14 maj 2011

Ibland kan man bara inte...


...bestämma sig. Speciellt inte kl 02:20 på natten! Så då fick alla bilder jag hade i huvudet som fick vara med i mit kära lilla nattinlägg. Ovh apropå natt så har lilla jag börjat fundera lite.. Borde det inte vara ganska smart att starta ett riktigt skrikband då absolut ingen kan höra vad man sjunger, om man vill tjäna pengar. För då på alla konserter så är det ju bara att säga "Köp våran skiva! Då kan ni höra vad vi sjunger om!" Och då kommer alla som är nyfikna att köpa skivan! Är det inte gansak genialiskt?!^^ Ne nu börjar mitt huvud att vick ner som det alltid gör när man håller på att somna sittandes.. så jag antar att det är dags att nana kudden nu! Gooodnaat! JUSTE!!! Måste ju berätta vad som händer imorgon för det är viktigt!!! Då ska jag och älskling fira våran ett-års-dag i hans sommarstuga! Guuuu' så¨mysigt det komme bli^^

NATTIE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar