tisdag 5 april 2011

Dilemma!

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara dela med mig lite av ett dilemma jag råkat ut för. Nämligen ett litet ilands-födelsedags-önsknings-problem som jag kallar det i detta fall!
Jag vet nämligen inte vad jag önskar mig nu på min födelsedag som äger rum nu denna fredagen (!!!) Eller det är ju klart att jag önskar mig en hel del och det kanske är det som är problemet, man måste ju prioritera lite och tänka vad som är möjligt.

Men vad i hela världen ska jag önska mig??

Aja jag får nog ta och sova på saken^^
Nattie! 

2 kommentarer:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/onsdag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  2. DU SKAAAAA ÖSNAKKK DIG EN P&L-BILJETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera