måndag 4 april 2011

helgens händelser


Kan inte sova på grund av att jag inte kan andas genom näsan.. Så skriver istället om min lilla helg^^ Min faster, farbror och lilla kusin kom och hälsade på oss från sthlm! Kusin Tilde är så otroligt söt. Ville vara med mig hela tiden och började gråta när jag gick ifrån^^ Hon ville vara med och titta när jag sminkade mig och det var såå mysigt^^ Synd att dom har åkt hem.


I lördags hade jag en jättemysig eftermiddag/kväll/natt med underbara amina! Med både hårfärgning och sötsaker^^ Och film såklart! Har äntligen sett "Trassel"! Och gud vilken underbart bra film! Helt klart en av mina nya favorit filmer^^

 Sen såklart så har jag gjort en del andra saker som att vara med älsklingen och så men jag orkar inte berätta allt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar