fredag 29 april 2011

hemma från soliga stan!

Hejsan!

Nu har ju jag inte varit så bra med uppdateringen under lovet med det beror på, som ni vet, att jag har varit i fjällen. Så har inte haft så mycket tid till att skriva^^ Men det ska bli bättre nu!

Har precis kommit hem från stan och det var och är så fint väder! Det känns verkligen som att sommaren är på väg! Och är det är så här otroligt fint och varmt väder så blir jag ju alltid lite sugen på att köpa mig nya fina/söta underkläder! Thihi! Det är riktigt skönt med nya underkläder, man känner sig så fräsch!

Har längtat till att kunna köpa dessa, förut fanns dom i vit, blå-rutigt men det var så många som köpt dom i den färgen så vill inte vara så härmig, men när dom kom i rosa/vit-rutigt så föll jag direkt! Var bara tvungen att köpa dom^^
Sen blev jag så sugen på att köpa mer underkläder så det fick bli två trosor till^^ Hihi!

1 kommentar:

  1. vill se dig i dom här ;p och ta av dig dom med ;)

    SvaraRadera