söndag 17 april 2011

ögonfranstips^^

Tänkte ta och svara på en fråga som kära Matilda ställt! En sida som jag har skrivit väldigt mycket om den senaste tiden är nämligen Kimstore.se och där har dom söta och snygga ögonfransar som syns väl plus att dom är riktigt billiga för att vara lösögonfransar! Alla ögonfranssett kostar 39 kr st! Sen betalar man ju såklart lite för frakt men det är ändå billigare än t. ex Åhlens ögonfransar (Plus att Åhlens ögonfransar är så tråkiga och syns knappt, hihi) Limmet är också billigt och super bra, nämligen vattenfast.

Här nedannför är en bild på de ögonfransar jag beställde där ifrån och jag är supernöjd^^
Nu använder jag mig av det paret som ni ser finns längst ner till vänster!

Om du någon gång vill ha en förklaring på hur du sätter på ögonfransarna så är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att förklara^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar