onsdag 3 november 2010

Åt Hellvette!!!!!

Ni kommer inte fatta vad jag har gjort... Jag är nog världens klantigaste människa. Jag har klantat mig så j*vla mycket det senaste tiden. Inte nog med att jag glömde ta det j*vla p-pillret förra söndagen, ne nu har jag klantat mig med linserna som jag köpte idag också!! KLANT JAG ÄR!
Jag skulle setta ihop min lins med styrka med den färgade linsen jag köpte idag och nu sitter dom fast i varandra!! Jag hade räknat med att det skulle hända för det var ju meningen men den fastnade helt snett!! Så jag försökte få loss den men det gick inte! så nu har jag klippt av den biten som sticker ut, men det kommer ju inte gå att ha den i ögat eftersom att då kommer jag ju ha tre linser i ögat samtidigt! GAAAAAAAAAAH jag blir så frustrerad och irriterad på mig själv! Varför ska jag klanta mig hela tiden?!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar