tisdag 23 november 2010

Det bästa som någonsin hänt mig, är Du♥

Du har åkt och jag saknar dig redan. Saknade dig långt innan du åkt, och nu önskar jag inget annat än att du ska vara här hos mig. Du var tvungen att åka tidigt, du sa åt mig att somna om men det gick inte. Du var inte där. Jag var ensam i en stor kall säng utan dig. För när jag kollade bredvid mig var du inte där, bara en stor tom yta och en vägg som reste sig högt över mig. Du var inte där. Jag vet att vi ses snart igen, men två dagar är för lång tid. Om jag kunde skulle jag alltid vara hos dig, alltid hålla om dig, allitid ha mina läppar mot dina. Men hur mycket jag än önskar det kommer det aldrig gå, jag vill ha dig här hela tiden, men det går inte. Men jag vill att du ska veta att du finns alltid, oavsett vad, finns du alltid i mina tankar. Det går inte ens en sekund utan att jag tänker på dig. På lektionerna i skolan tänker jag på dig, när jag är hemma, på stan, när jag är ledsen, när jag är glad även när jag sover. Tänker alltid på dig.
Jag ärlkar dig så otroligt mycket Linus och jag kommer aldrig sluta.
Du är mitt allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar