tisdag 16 november 2010

Längtar sååå till Onsdag!

Godagens!

Äntligen så är man klar med allt, dans, dusch och alla dessa kvällsbestyr. SÅ NU ska jag äntligen få gå och lägga mig i min sköna varma säng^^  Vill verkligen att det ska bli onsdag eftermiddag nu! För gud va mycket roliga saker som kommer hända! Hihi!
Först blir det dans (lite halvkul) sen blir det bio med Älsklingen, Otto och Einar! Vi ska nämligen se den nya Harry Potter^^ Och det roliga är att vi ska gå halv tolv på natten! Wiiiiiiee! Sen kommer det bästa av allt och det är att jag ska få sova med min Linus^^ Thihi! Man känner sig så ensam när man sover själv :(
Någon som håller med mig?


Tänkte passa på att lägga upp en bild på de nya skorna, trots att det inte är en så stor nyhet^^Hihi!
En morgontrött liten Linnea^^ Hehe

Nu är jag så sjuuuukt trött så ska sova nu.

NattieNattie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar