söndag 7 november 2010

GÖR DET INTE!

Hello!

Testade min nya bryn utan sol sprej igår och jag kan säga att den sög! Man blev typ randig för man visste inte vart man hade sprejat. Så nu har jag precis duschat skrubbat sönder hela min kropp men jag är fortfarande MISSFÄRGAD! Så ett råd till er som kanske känner för att använda den, GÖR INTE DET!

Men de andra grejerna jag köpte funkade fantastiskt bra!^^

Så jag får väl ta och fortsätta med min blekhet^^ Eftersom att för bara någon dag sedan fick jag en liten trevlig kommentar ev en tjej vid namn Emelie, som skrev "hehe säger dom inte som så att vita är det nya bruna ? :)"
Och det blev jag väldigt glad över! Då kanske det finns lite hopp för min blekhet^^ Hihi!

(klicka på Emelie för att komma till hennes blogg^^)

Hug!

1 kommentar:

  1. hejhej

    collies eller chihauhau vilken hund gillar du bäst?
    rösta på min blogg :)
    så får vi se vilken ras som vinner :)

    xoxo

    SvaraRadera