söndag 21 november 2010

Staden!

Snart bär det av ner till stan med lilla familjen. Har nämligen planerat att kolla in julklappar ;) Både sånt jag vill ha och sånt jag vill ge bort^^ Jag älskar att köpa julklappar, och det blir nästan alltid mer än vad jag har tänkt att ge bort så sen när jag ser något jag vill köpa till mig själv så har jag inga pengar kvar. Hihi, så typiskt mig^^

Fick frukost på sängen idag! Har ingen aning varför men jag blev riktigt glad i alla fall!^^
Lilla jag idag ^^

Vill verkligen ha en bra kamera, bilderna blir så himla mycket bättre då. Min mobilkamera är så himla dålig-.-'

Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag! :)
Puss&kram!


4 kommentarer:

  1. Bodyn köpte jag på Bikbok:) dom hade halva priset på alla varor, så jag köpte den för 98, men egentligen kostade den 199:)

    SvaraRadera
  2. Jag har en Canon eos 500D med ett vanligt 18-55 objektiv, den gick på 6500 & 7 med tillbehör, så som väska och minneskort! :)

    SvaraRadera
  3. btw, grymt snygga byxor, vart hittade du dem ? :)

    SvaraRadera