onsdag 16 februari 2011

bra för en med dålig självkänsla

Hello!


Jag har kommit fram till att jag ska göra en Bra-bok! Till skillnad från andra människor som bara har dagböcker till att skriva skit om människor dom inte tycker om eller bara är ner värderande mot sig själva och bara påminner sig om alla sina problem. För ni har ju säkert hört talas om kissies "burn-book", där hon passar på att skriva skit om folk som hon inte kan skriva om i bloggen. 
Men! Då fick jag den underbara tanken, när jag låg och läste ur en bok av Mia Törnblom som heter "Du Äger". Jag ska ju göra en bra-bok! Där man skriver något bra om sig själv och dagen som varit.


Detta ska vara en övning för att träna sin självkänsla. Ni kanske förväxlar detta med självförtroende, men ni vet ju lika väl som jag att dessa två begrepp är helt olika varandra.


Något i den här stilen har jag tänkt att den ska se ut^^ Den måste ju vara ganska personlig för att man ska vilja skriva i den^^
Men nu måste jag verkligen lägga mig!
NattieNattie!

(PS!! Imorgon ska ni få se ett grymt snyggt porträtt av mig som en tjej vid namn Emma gjort! Grym är hon kan jag lova!)

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar