onsdag 16 februari 2011

My heart belongs

Ohayo!


Jag kom nyss på att jag aldrig skrev något i måndags då det var alla hjärtans dag. Har lite dåligt samvete över det så här kommer en riktigt STOR alla hjärtans dag hälsning från lilla mig!


Hade såklart mitt favorit halsband på mig! Och vet ni varför det är mitt favorit halsband?


Fick det ju i julklapp av den underbaraste älsklingen som finns! 



Var såklart med min älskling på alla hjärtans dag, så kunde ju inte skriva då.
Men det var den bästa alla hjärtans dag jag haft i hela mitt lilla liv^^ Älskling är så söt och go och som grädde på moset är han så söt som ger mig en ask med godishjärtan^^ Han e så söt!
Älskar dig mest av allt Linus! 


Men nu ska jag plugga lite matte Wiiiieee, Men något som är skönt är att jag precis blev klar med en uppsats! Så Lite glad är jag!^^


Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar