söndag 6 februari 2011

I'm Home!

Ohayo!


Har nyss kommit hem från en riktigt trevlig kväll och övernattning hos vera!
En perfekt kväll med nachochips, guakamole och massa ostar och lite film på det. Myyyys!


Nu kommer den där vårkänslan igen! Det smyger sig alltid på mig så fort solen är framme! Den ger mig ett litet hopp om att det faktiskt kommer att bli sommar någon gång. Då man kan ha sommriga kläder på sig! Jag längtar som bara den till alla sommriga väskor!
Som t. ex när jag kommer kunna använda den här:


 Tänk att jag köper en helt vanlig hello kitty figur för hela 50 kr på en marknad! Jag är ju besatt..
 Jag längtar tills man kan ha bara ben! (fast helt bara är dom inte, har ju nästa alltid hudfärgade strumpbyxor för att dölja mina flammiga ben) ;) hehe


Nu ska jag göra mig iordning för dagen! Kommer aldrig vakna helt annars.

Hug!

1 kommentar: