måndag 21 februari 2011

Väldigt glad faktiskt!

Hello!


Blir ett kort inlägg ikväll. Fattar inte varför jag alltid sätter mig vid datorn så sent hela tiden?
Men mina planer imorgon lyder såhär! 
Lämna in ett par filmer som är en dag sen! Sedan bär det av till friskis och svettis för att fixa ett årskort! Och sen är det bara att gå hem och vänta på älsklingen som ska sova över!^^ En ganska så skön dag.


Btw så är jag otroligt glad över att jag har börjat använda lösögonfransar igen! Inte för att jag är missnöjd med mina egna utan jag tycker det bara är så kul att vara lite extrem^^
Se vilken skillnad! 

Nu har dom blivit lite konstiga eftersom att klantiga lilla jag har råkat gå in i duschen med dom. Är inte alls nå förvånad faktiskt.^^Haha.
Jag får önska er en riktigt god natt och söta drömmar!

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar