onsdag 2 februari 2011

late update.. sorry

Hello!

Förlåt för den dåliga uppdaterningen idag!

Har precis duschat! Och jag, precis som många andra behöver ju verkligen smörja sig efteråt, för annars blir man torr som en... ja jag vet inte vad men riktigt torr blir jag i alla fall. Så när jag smörjer mig använder jag såklart alltid Niveas produkter eftersom att dom är GRYMT bra för huden.

Fick ett riktigt bra förslag från en tjej vid namn sara som sa att jag kunde börja rita karikatyrer! Ska nog kanske ta och börja med det. Men då blir det nog inte såna där "konstiga" utan då blir det nog såklart lite mangastuk på dom också^^ Hehe.

Har ingen ny bild för dagen så det får bli en liten irriterad cupcake som jag ritade igår^^ (När jag även var lite smått irriterad kanske?)

NattieNattie!

Kom gärna med fler ritförslag!^^

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar