söndag 20 februari 2011

Japansk stil blev svensk fjortis

Hello!


Har varit lite seg med uppdateringarna men har faktiskt nästan sovit hela dagen idag. I alla fall från klockan fem till åtta. Skulle egentligen ha pluggat dessa tre timmar men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Så då är det lika bra att sova. Det behöver man ibland.
Det plugg jag skulle gjort är en forskning om den japanska stilen Ganguro. En stil som bara blir mer extrem med tiden och som såklart spred ut sig över världen. Även hit till Sverige och blev Sveriges "fjortisar" till utseendet.


Känner ni igen det vita håret, läpparna och det bruna ansiktet? ;)

Det är även en stil killar kan ha, och där kom våra p12:or ;)

Det är som sagt en väldigt extrem stil men jag tycker ändå att den är riktigt häftig!^^ Tänk om man kunde gå runt så utan att bli utstirrad. Det hade vart riktigt härligt, och roligt eftersom att alla inte skulle se exakt likadana ut, Som alla gör nu.
Trist.

Nu ska jag ta och krypa ner i min sköna mjuka säng och sväva bort på mitt rosa dröm-moln!^^
Sov så gott nu!

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar