torsdag 10 mars 2011

Är det...



...inte typiskt att man är så glad över att man slutar tidigt och sen när man kommer hem och bara vill lägga sig ner och vila så kommer man på att man måste städa!? Jag befinner mig just nu i denna knepiga situation. 
Städa är verkligen något som jag inte tycker om, såklart är det ju väldigt skönt när det är klart och allt är skinande rent men det är ju själva processen innan resultatet som är så otroligt dryg!


Men innan jag kör igång med städningen tänkte jag passa på att visa en liten bild på jag idag!^^
Älskar verkligen den här tröjan! Den kanske är lite urtvättad och så men jag tänker ALDRIG göra mig av med den! Köpte den ganska i början då jag började läsa bloggeskan Fokis blogg och jag blev helt förälskad i en tröja hon hade, så jag var bara tvungen att köpa en sådan (a) Hihi!
Men det var säkert för ca 3 år sedan^^

Nu ska jag städa!
Pussis!

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera