söndag 20 mars 2011

Lolita-plugg

Hejsan på er!


Sitter just nu och pluggar engelska, det är faktiskt helt okej när an får skrva om ett roligt ämne men det börjar faktiskt bli lite långtråkigt nu.
Skriver nämmligen om en stil som jag älskar. Nämligen LOLITA^^




Och apropå Lolita! Jag har fått nys om en underbar sida som säljer allt som jag tycker är urgulligt! Dom säljer allt från Lolitakläder till accesoarer som tex lösögonfransar, väskor, smycken etc. Jag tycker verkligen att ni som tycker om ungefär samma saker som jag, eller ni som bara tycker om att titta runt på lite olika roliga sidor men kanske inte alls är intresserad av samma saker som jag ska ta och göra det! Älskar den sidan! Ska beställa lite ögonfranskar snart^^ När jag fått pengar..


Klicka på bilden ovan eller HÄR om ni vill kolla in sidan^^

Nu ska jag skriva det sista på uppsatsen och sen blir det sängen för min del!

Godnattpussar till er!

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera