torsdag 24 mars 2011

Porträtt = Färdigt!


Nu äntligen är porträttet till min älskling klart! Det kanske inte blev så superlikt men någorlunda i alla fall. Det är ju som ni kanske förstår svårt att göra mangaporträtt av en riktig person. Men om det är någon annan som plötsligt bara känner att dom vill ha ett så är det såklart bara att säga till så ska jag göra mitt bästa för att fixa det^^

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att gå och sova^^ Tro det eller ej men jag är ganska trött!

Godnattpuss!

2 kommentarer:

  1. sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

    grymt ritat föresten, helt galet

    SvaraRadera