tisdag 22 mars 2011

blev lite för sent..

Godnatt på er!


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, jag kan till och med höra att den ropar på mig! Så trött är jag! Ver nämligen och sprang och gymmade i över två timmar idag! (Kände att jag behövde ta igen lite hehe) Så ni kanske förstår varför jag är lite pömsig.
Men jag kan dock garantera att jag absolut inte kommer kunna sova lika gott som jag gjorde inatt. Jag har ju inte min älskling liggandes bredvid och håller om mig :( 
Aja jag får väl hålla om mina två hello kitty gossedjur då. Men det är ju inte ALLS samma sak!! :'( Jag saknar min älskling!


Valde att ha med den här bilden eftersom att jag blir ganska glad av att se den. Det var nämligen supermycket sol när jag tog den så hela bilden tycker jag förmedlar dagens vårkänsla!^^ 
Men nu ska jag hoppa i säng!
Dröm sött nu!

Puss!

5 kommentarer:

  1. sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  3. SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

    SvaraRadera
  4. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  5. Nu har jag valt ut den första vinnaren av presentkortet! Men två till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-2-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

    SvaraRadera