onsdag 9 mars 2011

sushi in my ♥

Mmmmmums! Va gott det var!
Men jag måste tyvärr komma med ett litet klagomål. Jag hade beställt elva underbara små "sushisar" men när jag väl öppnar förpackningen så ser jag till min fasa att jag BARA FÅTT TIO stycken! Men jag vet inte om jag orkar gå dit och klaga, en sushi hit och dig ska väl inte göra så mycket. Men om det änder igen så ska jag banne mig gå dit och klaga! Man har ju trots allt rätt att få det som man betalt för. Inte sant?

Haha som ni ser på bilden ovan så hade jag lite tråkigt, gjorde den nämligen i paint, gimp och potoscape, snacka om att jag lägger ner all min tid på såna bilder. Haha!
Men vad gör jag inte för er som läser? (a) Hihi


Nu ska jag plugga lite och sen så ska jag titta på big brother! Haha^^
Puuuusss! :*

1 kommentar:

  1. Hej! =) Allt bra?
    Kika in http://gratiswebshop.se/Smycken/product_info.php?products_id=10852&_storesid_528=45a48ba437af8cdeaf8197e84c74baa2 om du vill vara med och tävla om ett par örhängen! :)

    SvaraRadera