onsdag 30 mars 2011

ja jag é lycklig!


                                                                                                     
Här kommer några bilder på lilla jag idag! Jag är sååå lycklig över att solen har börjat skina igen, vilket betyder att jag äntligen kan börja använda alla mina solglasögon! Idag hade jag ett av mina älsklingspar som jag köpte förra sommaren på Glitter^^


Ville även säga att jag är lycklig över en till sak! Nämligen att min piercing börjar se bättre ut! "Oj vad lång ti det tagit" Kanske ni tänker nu, men då ska jag säga er att det kan ta 3-12 månader för en navelpiercing att läka! Så min navel är inte så seg som ni kanske tror eftersom att jag knappt haft den i tre månader^^ (tror jag '~') Jag hoppas verkligen att jag hinner byta till något snyggare nu innan sommaren!

Nu ska jag studera!
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar