söndag 16 januari 2011

Bara massa plugg ju.

Hello!

Kom nyss hem från dansen (raggan) som var ganska så rolig. Blev lite besviken eftersom att det inte var lika roligt som förra terminen men sen kom jag på att det är ju alltid lite trist dom första gångerna. Men jag ska ändå testa på rg's ragga och se om den är roligare. Men jag tror jag förtsätter på dansa.

Från det ena till det andra. Nu är det dags för ytteligare plugg. Wiiie va kul, älskar att plugga..
Engelska är nog det teråkigaste man kan plugga. Känns som man inte gör någonting.
Men aja något roligare som kommer hända om exakt fem dagar är att jag äntligen kommer att få ta hål i naveln! Wiiiiiiieeee! längtar som in i bängen!
Men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha typ ett rosa smycke eller ett ljusblått?
Aja vi får se vad dom har att välja på.

Färg?

Pussis&kramis!

1 kommentar:

  1. ROSAAAAA, hihi ;)))

    Vill du fortfarande ha mig med my love?

    SvaraRadera