söndag 23 januari 2011

Nytt Mobilskal!!!

Hello!

Har äntligen fått mitt efterlängtade mobilskal som jag bad mamma fixa i Thailand! Jag är så glad just nu! Började nästan gråta av glädje när mamma gav mig det igår. Då kanske du förstår hur glad jag var.
Kan även dra till och skryta lite med att det är samma design som bloggerskan Foki fick på sin telefon, och det var på samma butik i Bankok. Skilnaden är väl att det är lite annorlunda färger och ett annat namn på^^

"Doli" som är mitt smeknamn hemma och står för "Dotter Linnea"
Fyndigt va? ;)

Och apropå ingenting!
Har vart på både zumba och ragga idag. Så har tränat cirka fyra timmar på raken! Har alltså bränt runt 1000 kalorier idag! Haha gud va duktig jag är. Men! Det är inte kalorier man ska räkna utan det är alla de sekunderna man har roligt som man ska hålla koll på! Det är det roliga som är viktigt.

Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar