fredag 21 januari 2011

SKAFFAT NAVELPIERCING!

Hejsan alla underbara!

Är så otroligt glad just nu! Har nämligen en vacker rosa sten i min navel! Ååååh det är sååå gulligt med hål i navlen! Lycklig är ordet! Jag är så lycklig! Thihihi!
Det gjorde inte alls ont. (konstigt nog) Jag trodde verkligen att jag skulle dö. Men det kändes ju knappt^^ Svider bara lite då och då nu. Men det måste jag tåla! Hihi! 

Dom konstiga märkena rynt naveln är bara från tejpen som satt där för att skydda när jag precis takigt^^ Haha!
Hehe om ni undrar varför jag har så fina saker på min mage så är det får att min kära Linus har gått lös lite med pennan^^ Haha!

Hug!

1 kommentar:

  1. haha är det jag som har inspirerat honom? ^^
    Men guuud vad snygg Linnea :D Det passar dig verkligen!
    PUSS&KRAM

    SvaraRadera