söndag 9 januari 2011

Me Me Me! Haha ;)

Hejsvejs på er!

Har faktiskt vart lite duktig idag och pluggat! Och inte vad som helst utan matte! Helt otroligt, för att jag vara jag. Aa, som ni säkert förstår så är inte matte mitt favoritämne precis. Det finns ju bättre liksom^^ Någon som håller med mig?

Jag vet att det är kväll, helg och så men ibland kan jag få såna där fixa hår och sminkryck! Så nu har jag fixat till mig lite, heeeelt utan anledning. Haha! Känner igen dig? ;)


 Man orkar ju inte alltid vara seriös heller^^
 Haha ser ut som en bäbis i den här vinkeln.
 Får äntligen använda eyeliner igen! Fick inte för min optiker ett tag -.- men nu använder jag både svart och vit!
 Jag har ju ganska långa ögonfransar ju! :o
GREAT!

Nu ska jag till pappi!

Sköt om er nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar