lördag 29 januari 2011

Mitt nästa köp!!

Hejsvejs! 

Måste bara berätta om mitt nästa stora köp som jag aldrig kommer ångra i hela mitt liv! Jag har alltid velat ha en one peace. Sen ville jag ha en one peace med öron, men vart finns det kan man ju fråga sig? Och sen fick jag reda på att det finns såna som ser ut som Hello Kitty! Är det inte underbart??! Tänk va mysigt det skulle vara att mysa framför en film med den här:

Den kostar bara 659 kr! Trodde att den minst skulle kosta 1 500!! Hur bra som helst!
Om det är någon som är intresserad av denna eller någon annan figur kan ni hitta den/dom HÄR!

Hihi jag kommer känna min som en riktig bebis i den här^^

Hug!

1 kommentar:

  1. Hur skall man kunna gå omkring i en sådan sak? Det ser ut att vara ganska kort mellan varje steg, men kanske är den elastisk?

    SvaraRadera