lördag 29 januari 2011

Restaurangmat är ju svårt att toppa^^

Hello!

Har kommit hem från en riktigt trevlig middag med pappsen nu! Mmmmh så gott det var, är verkligen hur mätt som helst! Som jag alltid blir när jag äter thaimat^^ Haha!
Så alltså åkte dom tighta jeansen av ganska fort när jag kom hem och byttes direkt ut mot ett par stora och mysiga mjukisbyxor. Det är ju bara sååå underbart att släppa magen fri efter att man har ätit!

Jag innan vi gick ut^^
 BIG EYES! Me like^^
 Min nya klocka jag fått av mormor! Huur söt och glittrig som helst!
 Den underbara och goda maten!
Blev visst bara en massa friterat idag. Men är man sugen så är man^^
 Och till sist mitt sällskap, min underbara och lite galna "biffpappa"! Hehe

Nu ska jag ha lite kul med min ritplatta! Det kanske kommer upp lite bilder senare^^

Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar