söndag 12 december 2010

Blir lite skakis..

Hello!

Har väldigt tråkigt just, sitter nämligen och läser om St. Patrick's Day.
Men det går inte att koncentrera sig, sitter bara och tänker på terrordådet i stockholm och hotbrevet sverige har fått... Sånt här är riktigt obehagligt.
Det läskigaste va att jag skulle ha åkt till Stockholm den här helgen om Linus inte hade frågat om jag ville vara med han och hans familj istället. Och det är ju klart att jag hällre ville vara med dom. Så om han inte hade frågat så skulle jag ha kunnat vara på stan i Sthlm när just detta hände..
Blir helt skakis när jag tänker på det. 

Hihi min älskligns visningsbild som jag ritade av^^ Hehe den blev inte så lik men det var bara något som jag snabbt drog ihop :)
Handen blev så ful så den får ni inte se :p hehe!

Hug!

1 kommentar:

  1. sv: ja men då tycker vi precis lika! :-)

    sen.. jag skulle jättejättegärna vilja ha ett mangaporträtt (a) Gud, det skulle vara såå himla snällt, för du gör verkligen superbra teckningar! Puss och Kram!

    SvaraRadera