söndag 5 december 2010

ledsen

Hello!

Jag är hemskt ledsen för den riktigt låga uppdateringen men jag har haft mycket att göra den här helgen. Hade dansgenrep i fredags till klockan sju och sen vare bara pang bom att sätta sig på bussen ut till älsklingen. På lördagen hade jag genrep för min andra dans klockan halv två, så inte fick man sova länge då inte^^ Klockan sex samma dag var själva uppvisningen, och efter det förljde älskling men mig hem, som hade suttit och tittat när jag dansat^^ Och nu har älskling åkt hem och jag sitter framför datorn i min ensamhet... Så man kan säga att jag inte har haft tillgång till min datör förrän nu. Funderar faktiskt på att ta med mig den på dansen idag^^ Hihi! (det är ju uppvisning även idag^^)


Och nu till något som inte alls har med detta att göra. Jag längtar så otroligt mycket till sommar nu! Så här kommer en gammal bild på mig från den senaste sommaren^^

Nu ska jag städa mitt rum, för det har jag lovat pappi!^^

Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar