lördag 11 december 2010

Hur?

Hur kan man sakna någon så mycket att man börjar rita av den personens visningsbild på msn? Plus att man har varit med den personen exakt samma dag? Jag saknar min älskling så sjuuukt mycket att det gör ont. Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig tills på tisdag då han äntligen ska komma hit och sova över? Någon som vet ett bra sätt att överleva på när man inte kan träffa den man älskar, när man saknar han som mest??

Är riktigt tacksam för svar!

Nu måste jag gå.

Puss&kram!

3 kommentarer:

  1. sv: haha hur menar du? :) Kram

    SvaraRadera
  2. sv: Men precis sådär känner jag också! Så tråkigt när folk inte kan ge tillbaka.. Men jag vet faktiskt inte, du kanske borde ringa honom, ligga i sängen och prata tillsammans med honom liksom. Sen, just nu är jag singel men mitt ex då, när jag saknade honom så lade jag mig nånstans där det var varmt och skönt, och bara tänkte på alla underbara minnen vi har delat tillsammans! Då går tiden fortare och dels så känns det som om han vore med mig där jag låg och tänkte. Det var mitt tips! Kram

    SvaraRadera
  3. sv: Nej, verkligen inte! :-) Känner precis samma sak, man försöker, men får INGET tillbaka :o
    Naaw, tack så jättemycket! Verkar som om du också är det verkligen :) Förresten, vilken snygg teckning du ritade på din pojkvän :'D Kraam <3

    SvaraRadera