torsdag 30 december 2010

sushi och KINECT in my heart!

Hejsan!

Idag har jag bara städat. Tråååkiiiigt! Så jag tänkte bara berätta lite om gårdagen istället^^
Var på stan och åt sushi med mamma och det var suuuuupergott! Jag kommer aldrig sluta tycka om sushi. Det är nog bland det bästa som finns när det gäller mat^^ De ni ser på bilden här nedanför är mina favouriter^^

Yummy!


Såklart så var jag tvungen att beställa lite till^^ Hihi!

Köpte även någon konstig dricka med nå gelegrejs i som jag inte visste om, så jag blev lite chockad när jag smakade. Hehe!

Sedan kom underbara Amina till mig och såklart så spelade vi tv-spel! Men den här gången var det inte vilket tv-spel som helst utan det var det nya spelet KINECT! huuuuur roligt som helst! Och riktigt bra träning också ;) Hehe.


 Du själv är kontrollen! :D






Det här är bara några av alla de saker man kan göra med Kinect Adventures!

Nu ska jag gå och göra något tror jag. hihi^^

Hug!

1 kommentar:

  1. Hej Linnea :D <3

    Hahah den där drickan var lite konstig det var typ chelébitar i :)<3

    SvaraRadera