onsdag 29 december 2010

Skärp mig!

Ohayo!

Ne nu måste jag skärpa mig! Har inte uppdaterat på tre dagar nu! Fy fy på mig!
idag i natt får det bli ett långt inlägg med en hel del bilder. Som det brukar bli när jag ligger efter i uppdateringen^^ Hihi!

Det blir lite bilder på vad jag har köpt nu efter jul, bilder då jag pysslar lite med julklappar jag fått och god mat jag ätit, mm^^
Klockan är nämligen över två på natten, så jag är verkligen jättetrött. Tänk va omtänksam jag är som tänker på er som tittar in på min blogg^^ Jag tänker till och med på er klockan två på natten! Hihi!^^

Bling bling I Love It!


 Blir alltid så himla sugen på att köpa underkläder när jag är på stan! Jag kanske är underklädsmissbrukare! Kan man vara det?
 Tyckte mest om det lite speciella armbandet som jag köpte^^



Mums!

 Riktigt japanskt pyssel! Hihi^^

 Förstod inte så mycket av beskirvningen.. så fick kolla på bilderna istället^^
 Resultatet!

Nu ska jag sova!
NattieNattie!

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar