söndag 26 december 2010

some jul-picsz

Hello!


Tänkte dela med mig av lite bilder från julen ^^ Det har faktiskt varit mysigt. Ville helst vara hemma denna jul men så blev det inte. Men som sagt så va det ganska mysigt här i Äppelbo.

Tyckte att det passade att börja med denna bild^^ Hihi!
Hehe här ser man verkligen att det inte är exakt samma färg på håret! Men det är bara i vissa ljus^^





En kort, kort och kort promenad med bror min^^

Hur lyckas man??^^

Myskväll i stugan


Fan av Hemavan? Neee kan de va så? ;) 

Jag i nya nattie-kläder^^
Mysiga buxor+mysiga tofflor=dubbelmys!


Hihi Wiiie, Tofsar!
En av jespers julklappar, som jag såklart fastnade vid^^
Några av mina klappar! Thihi
Jag idag cid dagens början!

Mina nya tofflor som jag fått!
Och nu är jag trött men ändå sittandes vid datorn

Nu ska jag faktiskt ta och sova lite. Skulle tydligen upp tidigt imorrn -.- *suck*

Hoppas att ni har haft en superbra jul!
Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar