fredag 17 december 2010

Ödet säger jag bara!

Hello!

Idag har jag vart på lager 157, Scorett och bubbleroom. Men det var på scorett som det roliga hände! Har nämligen köpt ett par skor som var så perfekta att det inte går att beskriva! Hittade dom bakom ett par andra skor så man kan säga att det var ödet som förde oss samman! Haha! (fast det var inte jag som köpte skorna direkt, det var min kära pappa, MEN, jag ska betala honom senare!)
Hittade även en kavaj på bubbleroom som jag hoppas hoppas hoppas att jag kanske får i julklapp!^^ Hihi!

Var även på stan här i falun och handlade klart julklappar till alla! Och såklart så gick jag över min så kallade "julklappsbudget"... som vanligt. Haha! Men det är såååå skönt att julklappshandlandet är över^^
Ingen mera stress!

Pussis&kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar