onsdag 8 december 2010

julhandlat!

Hi!

Idag har jag varit riktigt duktig! Har nämligen handlat julklappar till lite familjemedlämmar! Hihi^^ Men vad jag har köpt kan jag tyvärr inte säga, hehe.

Tänkte även passa på att säga..
Det är så sjukt tråkigt när man får kommentarer där någon gör reklam för sin egen blogg!  Lixom vem bryr sig?? JA vet, jag låter fett otrelvig men jag blir fett irriterad. Kan man aldrig kommentera något som hör till själva inlägget eller bloggen? ska det vara så himla svårt eller? Kan någon svara på det?

Blir bara så irriterad..

Och apropå ingenting så har jag, min bror och far klätt granen idag! Hur mysigt som hälst^^ Jag hoppas att det är många som har fått njuta av det hittills, det känns verkligen att julkänslan kommer som en hård smäll i ansiktet när man gör det^^ Haha jag är verkligen bäst på att förklara.
AAH FAST NÄH!

Det ända som saknades var att själva granen skulle vart rosa! Då skulle den va heeelt perfekt!
Ska natta nu!
GODNATT!
Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar