torsdag 9 september 2010

Chillidill!

Hejsvejs!

En ganska lång och seg dag var det idag uppe vid gruvan. Onsdagar brukar faktiskt oftast vara ganska sega tycker jag. Det kanske är för att det är mitt i veckan och det är väl ungefär då som men verkligen vill att det ska bli helg.
Men imorgon blir det en riktigt skön dag! Två lektioner innan lunch och en efter, sen slutar jag för dagen^^ Sååååå skönt!

Efter en lång dag i skolan finns det inte så mycket skönare än att sätta på sig myskläderna!


Hade väldigt tråkiga kläder idag så ingen idé att visa^^ Men jag åt ett äpple och gissa vad jag såg efter första tuggan?!

Ne, de va faktiskt ingen mask! Det var en lite enögd guppe!^^

Hmm, ibland undrar jag vad det är jag går och tänker på under skoldagarna... Ingen vet^^
Men idag tänkte jag tydligen på enögda små gubbar... undrar som det är något litet fel på mig? NÄÄH!^^

Hihi men nu måste jag sova!

Godnatt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar