onsdag 1 september 2010

Neeeeej!

Hej!

Det värsta som kan hända har hänt!
Jag har gått och dragit på mig en riktigt trög liten förskylning! Jag ogillar starkt att vara förskyld.
Man kan ju inte göra någonting än att typ ligga ner och va typ... död -.-

Men jag ska inte klaga nå'mer! Nu ska jag bara se till att bli frisk. För det ska jag fan bli!

För att bli frisk är det ju bra att sova så... det blir ett kort inägg idag^^

Har inga nya bilder just nu så det fick bli en bild jag ritade för ett ganska bra tag sedan^^

Någon som vet nåt bra sätt att bli av med förskylningar på? :)
I så fall, snälla berätta!^^


Nu måste jag sova!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt! Jag hatar att vara förkyld jag med (är det nu)... :(

    Jättefin bild förresten! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att getsaliv ska vara det enda botemedlet som fungerar.

    SvaraRadera