måndag 13 september 2010

helt slut!

Hejsan!

Ligger i sängen nu och ska strax stänga av datorn och sova. Guud va skönt det ska bli!^^ Är verkligen helt slut. Blev medtvingad att prova på sporten judo. Jag var väldigt emot det ett tag, ville verkligen inte gå. Men dim lyckades muta mig med 150 kronor så jag följde med^^ Hihi!
Men det var inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Och jag hade gärna fortsatt med judo om jag bara hade haft tid, vilket jag inte har just nu. Lite tråkigt. Men jag är inte helt säker på om jag skulle orka med det i huvud taget.
Men jag blev i alla fall 150 kronor rikare och jag fick njuta av ett trevligt och givande träningspass^^ Så det tackar jag för! Och jag rekomenderar er att testa judo! Det är pärfa om man är sur och vill bli av med ilska.^^ Hihi!

Har inga bilder att visa just nu så de får fortsätta med lite japanskt, sånt som jag gillar^^
(judo är en japansk kampsport)
Men nu börjar jag känna att mina ögonlock bara blir tyngre och tyngre, så jag antar att det är dags att sova nu^^

God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar