söndag 5 september 2010

Måndag hela veckan!

Hejsan!

Äntligen börjar förskylningen bli lite bättre, så imorgon blir det skola.

Det här kommer nog att låta lite konstigt men... Det här är nog första gången som jag längtar tills det blir måndag! Ganska sjukt^^
Men jag tror faktiskt att jag vet vad det kan bero på^^
Jo! Jag ska nämligen träffa älsklingen efter skolan imorgon. Så det måste bara vara det som gör att jag längtar efter en måndag^^ Vad annars skulle det vara?

Har DU som läser detta någonsin längtat efter en måndag?
Det vore roligt att veta att det inte bara är jag som är lite knasig^^

Har lite tråkigt så jag kollade lite på gamla bilder och fick syn på denna^^
Är det någon skillnad tycker du?

Nej men nu ska jag sova! Det blir ju fortare måndag då. Hihi!

Godnatt och sov så gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar