tisdag 7 september 2010

Världens bästa

HejsanHejsan!

Världens skönaste tisdag! Hade sovmorgon till klockan tolv och därefter så va det bara två liktioner att gå till. Slutade sedan 20 min i tre så jag åkte direkt ner på stan med Amina och fixade äntligen presenten till min älskling som jag kollat på ett kanska bra tag nu.
Det blev faktiskt riktigt bra, och det är nog mest tack vare Amina som jämt är så bra på att hjälpa mig att få som jag vill när vi är ute på stan. Så ett stort TACK till dig Amina!
Hur presenten blev får ni se någon gång efter den 19 september då Linus fyller år^^

Yes, så här var jag en skön tistag!


Hihi, min älsklingsring! Den bästaste ringen jag någonsin haft^^




Ne nu börjar klockan bli mycket ser jag! Dags att krypa till kojs.
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon!

Nattie Nattie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar