torsdag 23 september 2010

kvällen

Hello!

Idag har vart en riktigt glad dag. Fick sluta innan lunch eftersom att man fick gå hem när man var klar med sitt arbete^^ riktigt skönt!
Åt därefter lunch på stan nere med mamma och vi åt såklart... SUSHI! En av världens godaste mat! Vad vore världen utan sushi? Det vill jag inte ens tänka på^^ Hihi

Mummms!

Köpte även en burk med supergoda vasabinötter^^


Har nyligen städat ur min garderob så har även köpt lite kläder nere på stan idag.
Något jag har lärt mig när det gäller att handla kläder är att man ska aldrig handla något plagg i taget utan man ska HANDLA när man väl handlar. Då blir det bäst^^
Kläderna dyker väl upp på bloggen så småningom när jag använder dom^^

Imorgon bär det av Falkenberg där vi ska kolla lite reacing och hur kommer vi dit? Jo... Husbil såklart!
Det kommer bli riktigt mysigt^^ Och det roligaste är att man får sitta i själva husbilen när man åker, om ni förstår vad jag menar^^ Så jag kan ligga och sova i sängen medans vi åker! Guuuud så skönt^^

Men nu ska jag ta en liten avslappnande stund vid tv:n med mina...

Nötter och Halo Reach^^


Så hejsvejs! Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar