söndag 19 september 2010

me like new!

Go'kväll!

Har firat älsklingen idag med sång, tårta och presenter. Guuud va mysigt det var^^
Det som var en riktigt stor lättnad idag var att jag tror faktiskt att Linus gillade armbandet han fick av mig. Vilken tur^^
Men vi ska inte glömma Amanda som också fyller år idag! Grattis till henne^^
Om man fyller år på samma dag som någon annan så brukar man säga att man är stjärnsyskon. Ett väldigt fint ord. Jag blir så glad av att säga det^^ Hihi!

Men nu till något mindre roligt...
DET ÄR SKOLA IMORGOM!! Jag orkar verkligen inte kliva upp. Det är ju så skönt att ligga och dra sig på mornarna!
Det ända positiva med skolan är väl det härliga flummet som uppstår så fort klassen är i samma rum^^ Det ska ju i och för sig bli lite skoj^^


Wiiie^^

Hihi finns det något sötare?! ^^

Ne men nu avslutar jag kvällen med att raportera att jag har äntligen ändrat "designen" på min telefon! Det var verkligen på tiden^^
NewNewNew!^^


Ska snart när jag har tid fixa lite mer grejor att klistra på lilla mobilen. Det vill ju ha kläder precis som jag^^

(Ps: Fick de söta mobilprydnaderna från linus otroligt söta lillasyster Emelie. Världens sötaste unge! Tack till dig Emelie^^)

Men nu ska jag natta!

Hejdå! :)

1 kommentar: