torsdag 16 september 2010

imorgon händer det!

Heej!

Det är alltid skönt med korta skoladagar. Slutade halv ett idag och direkt efter så bar det av ner på stan med Sara och Amina, vi behövde nämligen fixa lite saker som jag inte riktigt kan nämna här i bloggen men ni får nog veta så småningom^^ Hihi!

Lite av mig idag^^
Medans jag ändå var nere på stan så passade jag på att köpa min älsklingsmaträtt! Nämigen... Sushi! Tror inte att det finns något som är godare än sushi när man är riiiktigt sugen på det^^

Yummy^^


Jag längtar tills imorgon! Det blir verkligen en hel superdag. Bara massa bra och roliga saker kommer hända^^
Direkt efter skolan ska jag ner på stan och hämta presenten jag ska ge till älsklingen och sen bär det av till Lisa för att fira henne på sextonårs-dagen. Och pricken över i:t är... DET ÄR JU FREDAG IMORGON! Hur skönt är inte det på en skala från ett till tio?^^
Den ända nackdelen med fredagar är att jag slutar klockan fyra. Man vill ju sluta tidigt på en fredag. Då får man ju liiiite längre helg^^ Hihi!

Men nu ska jag gå och smaska sushi!

Vi hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar