måndag 6 september 2010

Untill you come back, I can't breath

Hello!

Idag var det nog den bästa måndagen i mitt liv! Slutade skolan tidigt och sen fick jag tillbringa lite tid med min älskling. Kan det bli bättre tror du?^^
Fast det finns ju en sak som gör det hela liiiiite bättre^^ och det är...
Att jag har sovmorgon till klockan tolv imorgon! Är det inte ganska nice? Det tycker i alla fall jag^^ Hihi!

Wihiii! Jag idag, en härlig måndag^^

Ne nu ska jag återgå till det jag pysslade med innan jag fick för mig att skriva. Nämligen Vila och lyssna på lite musik^^ Hittade nämligen min efterlängtade iPod igår! Lyckliga jag^^

Juste! Jag har lite dåligt samvete efter att jag aldrig nämde Amina förut i mitt inlägg vid namnn "My Love".
Eftersom att det råkar vara så att hon heter så på min kontaktlista, och jag fick ta en lite smäll för att jag inte nämde henne... Men nu! Nu ska jag nämna henne! AMINA AMINA AMINA! Jag hoppas att det känns bättre nu!^^


Nej men vi hörs!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar