torsdag 30 september 2010

Tillbax!

Hejsanhoppsan!

Har inte kunnat skriva på ett litet tag eftersom jag har varit helt upptagen med att läsa klart boken jag pratade om förut. Men nu är jag tillbaka! Men har tyvärr inget speciellt att berätta... Eller jo!
Jag längtar jättemycket tills imorrn för gissa vad som händer då? Jo, då blir nämligen mitt armband klart som jag fått av älsklingen^^ Det ska bli så himla roligt att hämta det!
Det kommer nog lite bilder snart^^
Har nämligen inte några nya och roliga bilder... PLUS att jag inte har någon kamera!! Får nöja mig med min mobil tills jag lyckats fixa en bra... riktigt irriterande måste jag säga!

Som sagt så har jag inga nya bilder så det fick bli en bild jag ritat och sedan gjorde om på datorn^^Hihi

Men som sagt så kommer det mer bilder snart :)
Men nu ska jag börja lite med studierna mina, så vi får höras!

Hejhej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar