måndag 18 oktober 2010

aaaaaaaarg!

Ohayo!

Var på stan idag och hade planerat att ta hål i naveln!! Fast då visar det sig såklart att jag tydligen inte hade så det räckte med pengar eftersom att det kostar 500:- !!! Så otroligt sjukt pris! Jag förstår inte varför det kostar så himla mycket. En annan orsak till att jag inte tog det idag är att dom bara tar hål i naveln på fredagar. Vad är Lust och fägring för konstig affär egentligen? Så jag ska kolla hur mycket det kostar att ta i Borlänge. Vem vet, det kanske är billigare där?^^

Vill verkligen ha hål i naveln! Såå otroligt fint!

Nu ska jag hoppelihoppa in i duschen och sen om ett tag så kommer Amina och sover här! Myyys! Är nämligen ensam hemma och jag tycker inte om att sova själv i ett stort tomt hus! Man känner sig så ensam. Hihi^^
(Och imorgon kommer älsklingen och sover här och då blire myyyyspyyyys^^ hihi!)

Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar