torsdag 14 oktober 2010

påhoppad!

Hejsvejs!

Jag är riktigt trött ska ni veta men det är väl inget nytt? Jag brukar inte vara trött på torsdagar eftersom att vi slutar så tidigt men nu var jag tydligen det. Det kan ju bero på att jag hade en så himla mysig och SEN kväll hos Amina i går^^ jag sov över och det tycker jag att vi borde göra fler gånger!

Igår när jag var på väg hem från skolan så blev jag plötsligt påhoppad! Inte av vem som helst utan av min söta Linus^^ Han hade sett mig från bussen då han var på väg hem och hoppade av, och följde sedan mig hem. Jag blev väldigt förvånad och oförberedd var jag också. Men jag älskar överraskningar så jag tycker att det var riktigt gulligt gjort av honom^^ Hihi♥

Morr jag är en bjöörn!^^
(Gammal bild)
Kan av någon konstig anledning inte lägga in bilder till datorn. Jag hoppas att det bara är tillfälligt, annars blir jag ledsen!

Nu ska jag gå och göra nig i ordning inför dansen! (Raggan)^^

Puss&kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar