måndag 25 oktober 2010

Jag Vill Nu!

ÅÅÅÅÅH! Ni skulle bara veta hur mycket jag vill färga håret! Men jag kommer ihåg vad jag sa sist jag färgade det brunt  (eller, den dagen då jag färgade håret tillbaka till blont) : "FAN! Jag tänker fan ALDRIG färga håret brunt igen!" Men såklart så vill jag det i alla fall. Konstiga jag.
Anledningen till att jag inte ville färga det brunt igen var att det var ett rent hellvette att bleka det igen. Var nämligen tvungen att göra det tre gånger hos frisören på en och samma gång, och gissa om det slet på både hår och nacke? Jag kunde knappt sitta upp på en hel vecka på grund av att jag hade så himla ont i nacken! Kan ni fatta!? Och om ni undrar hur jag kunde ha fått så ont i nacken så var det för att jag var tvungen att ligga där man sköljer ur håret efter färgning TRE gånger! Gissa om nacken var död!?
Men om jag färgar nu så ska jag inte bleka det igen.

Haha, jag är ju inte den bästa på att redigera precis men vad tycks? Om hårfärgen alltså?
Vet inte riktigt vilken brun färg jag ska ha. (Om jag ens ska färga)

Puss&kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar