torsdag 7 oktober 2010

MJÖLK

Hello!

Idag hade jag på mig min älskade tröja som jag köpte igår!^^ Och den va såååå himla mysig! Den kommer nog bli min älsklingströja framöver^^ Hihi!

Trötta morgonbilder^^ Hihi!


Imorgon ska jag äntligen få träffa älsklingen igen^^ Han ska sova här och det kommer bli riktigt mysigt^^ Och nu har jag fått en 1 och 20 säng så nu blir det gott om plats!^^ Hihi!

Men för att jag ska vara pigg tills imorrn och inte trött och tråkig när jag ska träffa Linus så är det nog bäst att jag går och sover nu. Det är ju så skönt att sova så varför inte liksom?^^

Juste! Var på dans idag (ragga) och jag hade glömt vattenflaska! Klantiga jag... Så jag var vekligen hur törstig som helst när jag kom hem och vet ni vad som är godast att dricka efter att man har tränat?
Jo, nämligen mjölk! Jag skulle kunna dricka flera paket efter en träning! Men det går ju inte =/ synd.

Men aja nu ska jag gå och ta ett glas mjölk och sen hoppa i säng!^^
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar